diumenge, 15 de setembre del 2013

UNA NIT VEIENT BLAUMUT

Hola soc la Martina i us volia explicar que el divendres 13 de Setembre vaig anar a a Les Franqueses a veure Blaumut, un grup de música catalana  i que es diuen Xavi, Vassil, Oriol, Manel i hi ha un que s'ha afegit fa poc i que toca el baix i el contrabaix.
Vaig anar amb els meus pares i en Bruno, els meus tiets i el meu cosí Robert i ens van agradar molt les cançons com les del llimoner, bicicletes, pa amb oli i sal...
Em vaig comprar el CD i en Vassil em va signar el CD

Us deixo un vídeo i unes fotos perquè veieu qui son i com sonen.

Martina

Concert
veient el concert amb en Robert i la meva tieta Nati.

CD signat

                                                       cançó Bicicletes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada